Om mig

Mit billede
Stolt mor til to tøsepiger, Ida Marie 3,8 og Johanne på knap 5 mdr. Uddannet pædagog men er pt på barsel med mindste måsen. Bor i et dejligt hus fra 1884 sammen med gemalen, vores piger og to dejlige hunde, Vega og Ziggy. Elsker at være kreativ alene og sammen med min store tøs som også finder det fornøjeligt at klippe, klistre, sy, male og bage sammen med mor.

Kludetæppe..



Har forsøgt mig frem og har syet dette legetæppe ud af gamle og nye stoffer... Johanne nyder her de mange farver, men da en veninde så tæppet og ville dø for det var der ikke andet for end at pakke det fint ind til hende på hendes fødselsdag, har istedet syet dette lidt større tæppe til mine egne piger som her sidder og putter med deres mormor og faktisk er jeg mere tilfreds med dette tæppe og min veninde blev lykkelig for hendes og så er alt jo i sin skønneste orden.. Syntes det er rigtig hyggeligt at sy kludetæpper og jeg er nu i gang med et lille barnevognstæppe til en anden venindes lille dreng... håber det bliver godt. Næste projekt tror jeg skal være patchwork 6 kanter og noget med nye sofapuder..